21 mart'i bekleyemedim

Yarin bahar gelmis olacak sevgili dostum, evet, bahar gelecek. Yepyeni umutlar üreteceğiz. Umutlarimiz boslukta sallanacak, maviden oteye gidemeyecek. Duslerimiz hic gerceklesmemek uzere bir kez daha dolacak icimize. Bizi duskirikligina ugratacak olanlari yine cok sevecegiz. Sonra onlar da gidecek. Hersey birer ani olacak. Birgun sokakta yururken animsayip gulumseyecegim hafifce. Yine bir bahar baslangici olacak ve ben beni duskirikligina ugratmayacak olduguna inandigim insanlarin yanina gidiyor olacagim. Nereye kadar?

-serife tekin

Comments

Serife Tekin said…
inanamiyorum...
bu satirlari o kadar cok dusunuyorum ki donup donup, her bahar..demek sen de dusunuyordun, canim benim ya
kac yasindaydik Pelin 15-16, belki 17...
bu satirlari yazdigim ani hatirliyorum sanirim, otobuste ya da serviste mavi isildayan goge bakarak...
evet
yine bizi dus kirikligina ugratmayacak olduguna inandiklarimizin yanina dogru....
of,
aglatacaksin beni
canim...
bartan said…
cok severim, cok yerinde geldi nedense. . .


Şehir / Konstantin Kavafis

"Bir başka ülkeye, bir başka denize giderim," dedin,
"bundan daha iyi başka şehir bulunur elbet.
Her çabam kaderin olumsuz bir yargısıyla karşı karşıya;
-bir ceset gibi- gömülü kalbim.
Aklım daha ne kadar kalacak bu çorak ülkede?
Yüzümü nereye çevirsem, nereye baksam,
kara yıkıntılarını görüyorum ömrümün,
boşuna bunca yıl tükettiğim ülkede."

Yeni bir ülke bulamazsın.
Bu şehir arkandan gelecektir. Sen gene aynı sokaklarda
dolaşacaksın. Aynı mahallede kocayacaksın;
aynı evlerde kır düşecek saçlarına.
Dönüp dolaşıp bu şehre geleceksin sonunda. Başka bir şey umma-
Bineceğin gemi yok, çıkacağın yol yok.
Ömrünü nasıl tükettiysen burada, bu köşecikte,
Öyle tükettin demektir bütün yeryüzünde de.
Serife Tekin said…
inanamiyorum,
ben bu siiri yukardiaki satirlari yazdgigim yillarda kesfetmistim ve surekli bu siiri dusunerek yururdum denizli yollarinda..
kozmik bi bulusma mi bu, nedir cocuklar??..
cok guzel
sorgulamanin anlami yok neden diye
Anonymous said…
bu cok garip...
cunku tam da gecen hafta kafamda ayni satirlarla yuruyordum...

neredeyse tamamen ezberimde...

Tesekkurler Serife, bu gercekten cok guzel...
Pel said…
cocuklar,
cumartesi 2'de Benettonun onunde.

aslinda bu blog space de iyi-
bir tur benetton
renkler ve sozler var en azindan.

Popular posts from this blog

Liddy's Nursery

Celebration of Life

New blog