yine mi sikayet?

Evet.
Bu Turklerle ilgili bir sey mi bilmiyorum.
Doug'in dizi cekimi icin gittigimiz dizi setinde bizden baska herkes, istisnasiz herkes sigara iciyordu. Saat gecenin ikisi, ortalik dumandan gecilmiyor, acabilecegimiz bir pencere yok ve yorgunuz, ama herkes sigara iciyor. Hatta sigaralari bitiyor ve yeni paketler aldiriliyor, onlara baslaniyor. En son, ugur yucel ve ozan guven (tabii ki onlar da tiryaki) yeni sahnenin provasini yaparken reji asistani 20 yaslarinda bir kizin, tutmasi gereken kagitlar varken elinde hala tutmaya calistigi sigara yuzunden zor durumda kalip, sonra da sigarayi masadaki kulluge koymak zorunda kaldigini gorunce, 'eh yani' dedim. Basrol oyuncularinin prova yapmasina yardimci olurken 20'lik bir tipin elinde de mi sigara olabiliyor? Hic mi is ahlakimiz yok? Sigara icilmesi yasak degil diye, herkes, her an mi icmeli? O an Doug'la birbirimize baktik ve ikimizin de yuzunde 'bu ne bicim is' der bir ifade vardi.
Muhtemelen daha once de gordum isinin basinda hala sigara icmeye calisan tipler (ki sokak saticisi olsa bile alisveris yapmam oylelerinden), ama galiba bu kadarini gormemistim.
Sonuc olarak bol bol duman soludum, filmcilikle ilgili bir sey yapmiyor olduguma cok sevindim, ozan guven ve ugur yucel'le ayni mekanda ve cogunlukla ayni odada 10 saat vakit gecirdim, hatta karizmayi cizip ozan'la fotograf cektirdim, ve sabah 4'te evime gelip uyudum.

Comments

Popular posts from this blog

Liddy's Nursery

Celebration of Life

New blog